2021 - 2021 навчальний рік

UNIOR-QUIZ

Раунди ігор 2021 - 2022 р.

1. Держава починається з кожного з нас.

2. Майбутнє в твоїх руках.

3. Обіймемо Землю красою й любов'ю.

4. Калейдоскоп професій.

5. Безпека користування Інтернет -простором та ЗМІ

13 жовтня відбулось чергове засідання гуртка.

 


     Клуб інтелектуальних ігор «Ерудит».

 

Однією з форм роботи з обдарованими дітьми є організація клубу інтелектуальних ігор «Ерудит» для учнів 8-10 класів, створений на базі бібліотеки, керівник – провідний бібліотекар Л.П.Ляшенко.


Мета клубу – виховання пізнавального інтересу, створення  позитивної мотивації навчання і освіти, формування вмінь і навичок самоосвіти, розвиток пізнавальної активності та самостійності , консолідація учнів для підвищення їхнього інтелектуального рівня, навчання нестандартно мислити, формування в гімназії атмосфери творчого пошуку, налагодження дієвих зв’язків з позашкільними закладами освіти.

     Робота клубу орієнтується в різних напрямках : наука, техніка, історія, краєзнавство,екологія. Інтелектуальний клуб «Ерудит» створено як суспільне об’єднання, додаткову позакласну форму освіти учнів. Клуб обєднує гімназистів з широким колом інтересів.

                          Завдання роботи клубу:

·        Виявлення інтересів та здібностей учнів до дослідницької діяльності;

·        Створення оптимальних умов для реалізації творчого потенціалу гімназистів;

·        Формування творчої, всебічно розвиненої особистості; пропаганда досягнень науки, техніки, культури.

Учні гімназії вступають до клубу на підставі особистого бажання. Кожен член клубу обирає тему для індивідуального дослідження, керуючись своїми пізнавальними інтересами й можливостями. Підсумком роботи є участь та перемоги у міській грі «Ерудит квартет» та «IQ нового покоління», презентації, творчі звіти.  «Ерудитівці» надійні та вірні помічники  бібліотекаря, допомагають у проведені масових заходів : інтелектуальних конкурсів, конкурсів читців, самі приймають активну участь у масових захода

 

Наші досягнення

Comments: 0