ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС
"ШКІЛЬНА БІБЛІОТЕКА - 2020"
Номінація
«Модель бібліотеки Нової української школи»
Тема
час змін, трансформацій, нововведень"
"Що стосується майбутнього, то нашим завданням є не передбачення його, а здійснення"
(Антуан де-Сент Екзюпері)
Сучасна шкільна бібліотека - це місце, де учень, вчитель і бібліотекар зустрічаються щодня для спільної роботи, де на практиці виховується потреба в знаннях, даються навички пошуку потрібної інформації, закладаються основи самоосвітньої діяльності. Кожна бібліотека повинна мати добре організоване інформаційне середовище, яке б відповідало запитам і потребам основної категорії користувачів.
Шкільна бібліотека є невід’ємною частиною Нової української школи і її завдання - задовольняти і розвивати інформаційні потреби і запити учнів, сприяти цікавому проведенню дозвілля, допомагати вчителеві серед безлічі документів обирати якісні нові видання для роботи на концептуальних засадах НУШ.
В умовах швидких трансформаційних змін першочерговим завданням для шкільної бібліотеки є перетворення її з центру бібліотечних ресурсів і доступу до інформації у центр дослідження, відкриття, творчості та інноваційної педагогіки.
Мотиваційне есе
учасника Всеукраїнського конкурсу
«Шкільна бібліотека – 2020»
Ляшенко Лариси Петрівни,
бібліотекаря НВК №1
Бібліотекар, за своєю професією, повинен завжди вчитись, вдосконалюватись. Ось і для мене участь у конкурсі – це сходинка професійного росту, пошук нового, рух вперед. Сьогодні працювати в бібліотеці набагато цікавіше. Бібліотека знаходиться в тій точці людського буття, в якій повсякденно стикаються минуле, сьогодення і майбутнє, світ книг, світ людей, віртуальний світ. Де одне переходить в інше.
Місія бібліотеки, на мою думку, задовольняти інформаційні потреби, зберігати знання, сприяти розвитку, духовному збагаченню дитини. Бібліотеки стають особливим простором для людей, місце зустрічі з друзями, куди хочеться повертатися. Через три роки я сподіваюсь втілити в життя проєкт «Бібліотека на всі 100!», який дасть можливість створити міцну інформаційну платформу в нашому навчальному закладі для набуття знань, комфортний простір для цікавих зустрічей з затишними куточками для читання та можливістю отримувати інформацію з всесвітньої мережі Інтернет, а також інтегрувати учнів з особливими потребами в соціокультурний простір. Головне моє досягнення – бібліотека повна дітей, вони приходять немов до себе додому і роблять те, що їм цікаво.
Для підвищення свого професійного рівня займаюсь самоосвітою, за планом проходжу курси підвищення кваліфікації, онлайн-курси від Української бібліотечної асоціації, відвідую заходи бібліотечно-інформаційого відділу ІППО, семінари колег.