АНКЕТА

для соціологічного опитування

 «Бібліотекар та сучасність: пошук формули успіху»

 

Мета дослідження: осмислення сучасного образу бібліотекаря.

Дослідження проводиться за двома напрямами: серед читачів («Бібліотекар очима читачів») та серед співробітників бібліотеки («Про час та про себе»).

 

1. В очах суспільства бібліотекар завжди був інтелігентом ….. Чи відповідає це дійсності думці сьогодні?

·               Так

·               Ні

·               Не зовсім

2. З яким настроєм Ви ходите до бібліотеки:

·               З нормальним

·               З гарним

·               З чудовим

3. Чи розмовляєте Ви з бібліотекарем?

·               Так

·               Рідко

·               Ні

4. Які риси характеру мають бути притаманними бібліотекарю?

·               Доброта

·               Чуйність

·               Почуття гумору

·               Урівноваженість

·               Спокій

·               Доброзичливість

·               Стриманість

·               Товариськість

1.            Які звички та хобі, на Вашу думку, характерні для бібліотекаря?     __________________________________________

2.          Улюблені книги бібліотекарів? (тільки для бібліотекарів)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.          Яким Ви бачите зовнішній вигляд бібліотекаря?

Одяг:

·               Класичний

·               Сучасний

·               Не занадто суворий

·               Охайний

·               Яскравий

·               Спортивний

·               За смаком бібліотекаря

·               По заробітній платі

Зачіска:

·        Звичайна

·        Охайна

·        Стильна

·        Класична

·        Сучасна

·        Незвичайна

Макіяж:

·               Непомітний, світлих тонів

·               Зовсім без макіяжу

·               Гарний

·               Сучасний

·               З якою квіткою у Вас асоціюється образ бібліотекаря?

·               Тюльпан

·               Ромашка

·               Роза

·               Конвалія

·               Кактус

·               Фіалка

·               Лілія

·               Кульбаба

·               Бузок

·               Ваш варіант__________________________________

9.Чи хотіли б Ви працювати в бібліотеці?

·               Так (прокоментуйте)____________________________

·               Ні (прокоментуйте)____________________________

10.         Чому Ви обрали цю професію? (для бібліотекарів)

·                Подобається працювати з книжками

·                Знайомство з бібліотекою та мрія працювати в ній з дитинства

·                Життєві обставини

·                Подобається спілкуватись з людьми

·                Покликання, доля

·                За рекомендацією батьків, знайомих

·                Влаштовує режим роботи

·                Випадково

11.         Хто ще сьогодні, окрім спеціалістів-бібліотекарів, необхідний  для успішної роботи бібліотеки?

·               Соціолог

·               Юрист

·               Психолог

·               Програміст

·               Педагог

·               Ваш варіант_________________________________

12.        Яким Ви бачите ідеального бібліотекаря? ________________________________________________________

13.         Якщо б Ви стали мером міста, що б Ви зробили для бібліотек та бібліотекарів? (для читачів?)

·               Виділив гроші на нові книжки та комп’ютери

·               Зробив ремонт

·               Просто дав гроші

·               Збудував  нову бібліотеку

·               Підняв заробітну плату

·               Закупив нові меблі

·               Закрив бібліотеку

·               Ваш варіант__________________________________

Дякуємо за відповіді!

 

 

Тест: Его – стан особистості

 

I. Прислів’я які характеризують Вашу поведінку, які допомагають Вам виховувати себе та інших, як кажуть учити уму-розуму (обведіть колом):

1.     Бога взивай, а сам рук докладай.

2.     Не спитавши броду, не суйся в воду.

3.     Не святі горшки ліплять.

4.     Не тоді хортів годувати, як на лови їхати.

5.     Молоде та зелене.

6.    Любиш їхати – люби й саночки возити.

7.     Вище голови не скочиш.

8.     Дарованому коневі зубів не лічать.

9.     Терпи, козаче, отаманом будеш.

10.   Загадай дурному Богу молитися, він і голову розіб’є.

11.   Лежачого не б’ють.

12.   Без труда нема плода.

13.   Горбатого могила виправить.

14.   Дурням закон не писаний.

15.   Велике дерево поволі росте.

16.   Багато будеш знати, швидко постарієш.

17.   Вовка боятися – в ліс не ходити.

18.   Вашими б устами та мед пити.

19.   А слона я і не помітив.                      

Чим більше прислів’їв Ви обвели кілечками, тим більше Ви виступаєту в ролі  вчителя, любите повчати, наставляти, опікувати, критикувати, оцінювати людей.

Не забувайте про почуття міри і власної гідності Ваших партнерів з спілкування, читачів.

 

II. Ці прислів’я характеризують Вашу поведінку, принципи, якими Ви керуєтеся в житті:

1. Сказати – зробити.

2. Менше говори – більше діла твори.

3. Дружба  дружбою, а служба службою. 

4. Зробив діло – гуляй сміло.

5. Коли взявся за гуж, не кажи, що не дуж.

6. Для нашого Федота не страшна робота.

7. Хліб-сіль їж, а правду ріж.

8. За чужим столом сиди, а правду суди.

9. Умова дорожча від золота.

10. Вік живи, вік учись.

11.  Терпінням і працею всього добудеш.

12. Що винен – віддати повинен.

Чим більше Ви вказали прислів’їв, тим більше сформований у Вас стан людини, що вміє об’єктивно оцінити свою поведінку і поведінку інших. Ви на правильному шляху.

 

III. Згадайте випадки, коли своєю поведінкою Вам необхідно було підтверджувати сутність народної мудрості (обведіть колом):

1.   А мурий їсть собі та їсть.

2.   У  тихому болоті чорти водяться.

3.   За лихим прикладом і сам лихий станеш.

4.   Без руля і без вітрил.

5.   Де наше не пропадало.

6.   Як би нічого не вийшло;

7.   Біда всього навчить;

8.   Диваки прикрашають світ.

9.   На похиле дерево і кози скачуть.

10. І за соломинку вхопиться, хто топиться.

11. Поживемо – побачимо.

12. Лякана ворона й куща боїться.

13.   Надвоє баба ворожила.

14.   Це ще вилами по воді писано;

15.   Хоч би чим дитина не бавилася, аби не плакала.

Чим більше ви відібрами прислів’їв, тим більше у Вас актуалізований стан дитини. Ви проявляєте безпосередність, емоційність, імпульсивність, впертість.

Якщо Ви обвели №№7,8, то Вам притаманний стан, який зветься «маленький професор», тобто Ви не проти пофантазувати, проявити інтуїцію, творчість. Проте, і на цей раз необхідно згадати про почуття міри в проявах поведінки, які характерні для дитини.

Всі ці позиції проаналізуйте з різних сторін, у тому числі і з професіональної.

Якщо Ви помітили, що щось не гаразд, виглядає комічним, парадоксальним, необхідно замислитися над самсамовдосконаленням.